gototopgototop

.

Туризм

Тақырып бойынша сүзгі     Жолдар саны:  
Материал тақырыбы Хиттар
1 Жамбыл облысынының туристік- рекреациялық потенциалын геоэкологиялық талдау 100
2 Жамбыл облысының тарихи-археологиялық нысандарының туризм дамындағы рөлі 111
3 Диплом жұмысы туризм 147
4 Шығыс Қазақстан облысының туристік-экускурсиялық сипаттамалары 112
5 ШЫҒЫС ҚАЗАҚСТАН ОБЛЫСЫНЫҢ ТУРИСТІК- ЭКСКУРСИЯЛЫҚ МАҚСАТТАРДЫҢ КӨРНЕКТІЛІК ЖЕРЛЕРІНІҢ СИПАТТАМАЛАРЫ ЖӘНЕ ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ 136
6 ТЯНЬ-ШАНЬ ТАУЫНЫҢ ФИЗИКАЛЫҚ- ГЕОГРАФИЯЛЫҚ СИПАТЫ.САЯХАТ ЖОРЫҚТАРЫН ҰЙЫМДАСТЫРУ МЕН ЖОРЫҚТАРЫН ҰЙЫМДАСТЫРУ МЕН ӨТКІЗУ. 138
7 Туристік саяхат түрлері және оның адам өміріндегі маңызы 196
8 ТУРИСТІК РЕКРЕАЦИЯЛЫҚ РЕСУРСТАРЫ БАҒАЛАУ ӘДІСТЕРІ 181
9 Туристік кәсіпорындардың маркетингтік жарнама негіздері 155
10 Туристік жарыс бағдарламасы бойынша оқушылардың экологиялық танымдық-теориялық білімдерін көтеру 144
11 Туристік бизнестің отандық шетелдік тәжірибесіне салыстырмалы экономикалық талдау 143
12 ТУРИСТІК ӘРЕКЕТТІ БАСҚАРУ ЖҮЙЕСІН ЖЕТІЛДІРУ 110
13 Туризм - табиғатты тану 143
14 Қазақстандағы туризмнің проблемалары мен дамуы 147
15 ҚАЗАҚСТАНДАҒЫ ІШКІ ТУРИЗМ ДАМУЫНЫҢ МҮМКІНШІЛІКТЕРІ 133
16 Қазақстандағы ішкі туризм дамуының мүмкіншіліктері 164
17 Қазақстанда және Жамбыл обылысында қонақүй бизнес дамуын талдау 132
18 Қазақстан туризм дамуындағы көліктің маңызы 208
19 Ақтөбе облысындағы туризмнің дамуы 171
20 АҚМОЛА ОБЛЫСЫНДАҒЫ ДАМЫҒАН ТУРИЗМНІҢ ОРТАЛЫҚТАРЫ МЕН РЕКРЕАЦИАЛЫҚ РЕСУРСТАРЫ 158
21 «ЯССАУИ» ТУРФИРМАСЫНЫҢ МАРКЕТИНГТІК ҚЫЗМЕТІН ТАЛДАУ 140
22 «Оқушыларды туристік өлкетану іс-әрекеттері арқылы қазақстандық патриотизмге тәрбиелеу» 355
23 «Қазақстанның туристік ресурстарының әлеуеті және оларды ұтымды пайдалану мәселелері» 147
24 «Көкшетау–Бурабай аймағындағы курортты-рекреациялық шаруашылықтың дамуы». 147
25 «Туристік кәсіпорындардың маркетингтік жарнама негіздері» 98
26 ТУРИЗМ ЖӘНЕ ҚОНАҚ ҮЙ ИНДУСТРИЯСЫНЫҢ ТЕОРИЯЛЫҚ НЕГІЗДЕРІ 188
27 ҚАЗАҚСТАНДА ХАЛЫҚАРАЛЫҚ ҚОНАҚ ҮЙ ІСІНІҢ ДАМУ БОЛАШАҒЫ 254
28 ТУРИЗМ ЖӘНЕ ҚОНАҚ ҮЙ ИНДУСТРИЯСЫНЫҢ ТЕОРИЯЛЫҚ НЕГІЗДЕРІ 220
29 Iскерлiк туризм 266
30 Сарыағаш санаторийі 275
31 Туристік қызметтер нарығы, қалыптасуы 196
32 Экотуризм түсінігі, мәні және оның түрлері 200
33 Кластерлік жүйенің теория-әдістемелік негіздері 163
34 Қазақстан Республикасының туризм саласындағы маркетингті дамыту және жетілдірі жолдары 157
 
Кері байланыс