gototopgototop

.

Туризм

Тақырып бойынша сүзгі     Жолдар саны:  
Материал тақырыбы Хиттар
1 Жамбыл облысынының туристік- рекреациялық потенциалын геоэкологиялық талдау 154
2 Жамбыл облысының тарихи-археологиялық нысандарының туризм дамындағы рөлі 156
3 Диплом жұмысы туризм 200
4 Шығыс Қазақстан облысының туристік-экускурсиялық сипаттамалары 154
5 ШЫҒЫС ҚАЗАҚСТАН ОБЛЫСЫНЫҢ ТУРИСТІК- ЭКСКУРСИЯЛЫҚ МАҚСАТТАРДЫҢ КӨРНЕКТІЛІК ЖЕРЛЕРІНІҢ СИПАТТАМАЛАРЫ ЖӘНЕ ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ 192
6 ТЯНЬ-ШАНЬ ТАУЫНЫҢ ФИЗИКАЛЫҚ- ГЕОГРАФИЯЛЫҚ СИПАТЫ.САЯХАТ ЖОРЫҚТАРЫН ҰЙЫМДАСТЫРУ МЕН ЖОРЫҚТАРЫН ҰЙЫМДАСТЫРУ МЕН ӨТКІЗУ. 185
7 Туристік саяхат түрлері және оның адам өміріндегі маңызы 265
8 ТУРИСТІК РЕКРЕАЦИЯЛЫҚ РЕСУРСТАРЫ БАҒАЛАУ ӘДІСТЕРІ 239
9 Туристік кәсіпорындардың маркетингтік жарнама негіздері 202
10 Туристік жарыс бағдарламасы бойынша оқушылардың экологиялық танымдық-теориялық білімдерін көтеру 196
11 Туристік бизнестің отандық шетелдік тәжірибесіне салыстырмалы экономикалық талдау 191
12 ТУРИСТІК ӘРЕКЕТТІ БАСҚАРУ ЖҮЙЕСІН ЖЕТІЛДІРУ 164
13 Туризм - табиғатты тану 184
14 Қазақстандағы туризмнің проблемалары мен дамуы 198
15 ҚАЗАҚСТАНДАҒЫ ІШКІ ТУРИЗМ ДАМУЫНЫҢ МҮМКІНШІЛІКТЕРІ 185
16 Қазақстандағы ішкі туризм дамуының мүмкіншіліктері 231
17 Қазақстанда және Жамбыл обылысында қонақүй бизнес дамуын талдау 193
18 Қазақстан туризм дамуындағы көліктің маңызы 282
19 Ақтөбе облысындағы туризмнің дамуы 223
20 АҚМОЛА ОБЛЫСЫНДАҒЫ ДАМЫҒАН ТУРИЗМНІҢ ОРТАЛЫҚТАРЫ МЕН РЕКРЕАЦИАЛЫҚ РЕСУРСТАРЫ 198
21 «ЯССАУИ» ТУРФИРМАСЫНЫҢ МАРКЕТИНГТІК ҚЫЗМЕТІН ТАЛДАУ 190
22 «Оқушыларды туристік өлкетану іс-әрекеттері арқылы қазақстандық патриотизмге тәрбиелеу» 435
23 «Қазақстанның туристік ресурстарының әлеуеті және оларды ұтымды пайдалану мәселелері» 196
24 «Көкшетау–Бурабай аймағындағы курортты-рекреациялық шаруашылықтың дамуы». 204
25 «Туристік кәсіпорындардың маркетингтік жарнама негіздері» 158
26 ТУРИЗМ ЖӘНЕ ҚОНАҚ ҮЙ ИНДУСТРИЯСЫНЫҢ ТЕОРИЯЛЫҚ НЕГІЗДЕРІ 240
27 ҚАЗАҚСТАНДА ХАЛЫҚАРАЛЫҚ ҚОНАҚ ҮЙ ІСІНІҢ ДАМУ БОЛАШАҒЫ 295
28 ТУРИЗМ ЖӘНЕ ҚОНАҚ ҮЙ ИНДУСТРИЯСЫНЫҢ ТЕОРИЯЛЫҚ НЕГІЗДЕРІ 303
29 Iскерлiк туризм 342
30 Сарыағаш санаторийі 335
31 Туристік қызметтер нарығы, қалыптасуы 247
32 Экотуризм түсінігі, мәні және оның түрлері 249
33 Кластерлік жүйенің теория-әдістемелік негіздері 208
34 Қазақстан Республикасының туризм саласындағы маркетингті дамыту және жетілдірі жолдары 197
 
Кері байланыс