gototopgototop

.

Туризм

Тақырып бойынша сүзгі     Жолдар саны:  
Материал тақырыбы Хиттар
1 Жамбыл облысынының туристік- рекреациялық потенциалын геоэкологиялық талдау 149
2 Жамбыл облысының тарихи-археологиялық нысандарының туризм дамындағы рөлі 154
3 Диплом жұмысы туризм 199
4 Шығыс Қазақстан облысының туристік-экускурсиялық сипаттамалары 153
5 ШЫҒЫС ҚАЗАҚСТАН ОБЛЫСЫНЫҢ ТУРИСТІК- ЭКСКУРСИЯЛЫҚ МАҚСАТТАРДЫҢ КӨРНЕКТІЛІК ЖЕРЛЕРІНІҢ СИПАТТАМАЛАРЫ ЖӘНЕ ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ 189
6 ТЯНЬ-ШАНЬ ТАУЫНЫҢ ФИЗИКАЛЫҚ- ГЕОГРАФИЯЛЫҚ СИПАТЫ.САЯХАТ ЖОРЫҚТАРЫН ҰЙЫМДАСТЫРУ МЕН ЖОРЫҚТАРЫН ҰЙЫМДАСТЫРУ МЕН ӨТКІЗУ. 182
7 Туристік саяхат түрлері және оның адам өміріндегі маңызы 261
8 ТУРИСТІК РЕКРЕАЦИЯЛЫҚ РЕСУРСТАРЫ БАҒАЛАУ ӘДІСТЕРІ 236
9 Туристік кәсіпорындардың маркетингтік жарнама негіздері 200
10 Туристік жарыс бағдарламасы бойынша оқушылардың экологиялық танымдық-теориялық білімдерін көтеру 194
11 Туристік бизнестің отандық шетелдік тәжірибесіне салыстырмалы экономикалық талдау 188
12 ТУРИСТІК ӘРЕКЕТТІ БАСҚАРУ ЖҮЙЕСІН ЖЕТІЛДІРУ 161
13 Туризм - табиғатты тану 182
14 Қазақстандағы туризмнің проблемалары мен дамуы 197
15 ҚАЗАҚСТАНДАҒЫ ІШКІ ТУРИЗМ ДАМУЫНЫҢ МҮМКІНШІЛІКТЕРІ 182
16 Қазақстандағы ішкі туризм дамуының мүмкіншіліктері 229
17 Қазақстанда және Жамбыл обылысында қонақүй бизнес дамуын талдау 188
18 Қазақстан туризм дамуындағы көліктің маңызы 280
19 Ақтөбе облысындағы туризмнің дамуы 222
20 АҚМОЛА ОБЛЫСЫНДАҒЫ ДАМЫҒАН ТУРИЗМНІҢ ОРТАЛЫҚТАРЫ МЕН РЕКРЕАЦИАЛЫҚ РЕСУРСТАРЫ 197
21 «ЯССАУИ» ТУРФИРМАСЫНЫҢ МАРКЕТИНГТІК ҚЫЗМЕТІН ТАЛДАУ 189
22 «Оқушыларды туристік өлкетану іс-әрекеттері арқылы қазақстандық патриотизмге тәрбиелеу» 431
23 «Қазақстанның туристік ресурстарының әлеуеті және оларды ұтымды пайдалану мәселелері» 194
24 «Көкшетау–Бурабай аймағындағы курортты-рекреациялық шаруашылықтың дамуы». 200
25 «Туристік кәсіпорындардың маркетингтік жарнама негіздері» 157
26 ТУРИЗМ ЖӘНЕ ҚОНАҚ ҮЙ ИНДУСТРИЯСЫНЫҢ ТЕОРИЯЛЫҚ НЕГІЗДЕРІ 235
27 ҚАЗАҚСТАНДА ХАЛЫҚАРАЛЫҚ ҚОНАҚ ҮЙ ІСІНІҢ ДАМУ БОЛАШАҒЫ 293
28 ТУРИЗМ ЖӘНЕ ҚОНАҚ ҮЙ ИНДУСТРИЯСЫНЫҢ ТЕОРИЯЛЫҚ НЕГІЗДЕРІ 300
29 Iскерлiк туризм 331
30 Сарыағаш санаторийі 333
31 Туристік қызметтер нарығы, қалыптасуы 243
32 Экотуризм түсінігі, мәні және оның түрлері 248
33 Кластерлік жүйенің теория-әдістемелік негіздері 206
34 Қазақстан Республикасының туризм саласындағы маркетингті дамыту және жетілдірі жолдары 195
 
Кері байланыс