gototopgototop

.

Туризм

Тақырып бойынша сүзгі     Жолдар саны:  
Материал тақырыбы Хиттар
1 Жамбыл облысынының туристік- рекреациялық потенциалын геоэкологиялық талдау 139
2 Жамбыл облысының тарихи-археологиялық нысандарының туризм дамындағы рөлі 144
3 Диплом жұмысы туризм 187
4 Шығыс Қазақстан облысының туристік-экускурсиялық сипаттамалары 143
5 ШЫҒЫС ҚАЗАҚСТАН ОБЛЫСЫНЫҢ ТУРИСТІК- ЭКСКУРСИЯЛЫҚ МАҚСАТТАРДЫҢ КӨРНЕКТІЛІК ЖЕРЛЕРІНІҢ СИПАТТАМАЛАРЫ ЖӘНЕ ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ 176
6 ТЯНЬ-ШАНЬ ТАУЫНЫҢ ФИЗИКАЛЫҚ- ГЕОГРАФИЯЛЫҚ СИПАТЫ.САЯХАТ ЖОРЫҚТАРЫН ҰЙЫМДАСТЫРУ МЕН ЖОРЫҚТАРЫН ҰЙЫМДАСТЫРУ МЕН ӨТКІЗУ. 174
7 Туристік саяхат түрлері және оның адам өміріндегі маңызы 240
8 ТУРИСТІК РЕКРЕАЦИЯЛЫҚ РЕСУРСТАРЫ БАҒАЛАУ ӘДІСТЕРІ 215
9 Туристік кәсіпорындардың маркетингтік жарнама негіздері 191
10 Туристік жарыс бағдарламасы бойынша оқушылардың экологиялық танымдық-теориялық білімдерін көтеру 182
11 Туристік бизнестің отандық шетелдік тәжірибесіне салыстырмалы экономикалық талдау 179
12 ТУРИСТІК ӘРЕКЕТТІ БАСҚАРУ ЖҮЙЕСІН ЖЕТІЛДІРУ 149
13 Туризм - табиғатты тану 175
14 Қазақстандағы туризмнің проблемалары мен дамуы 185
15 ҚАЗАҚСТАНДАҒЫ ІШКІ ТУРИЗМ ДАМУЫНЫҢ МҮМКІНШІЛІКТЕРІ 172
16 Қазақстандағы ішкі туризм дамуының мүмкіншіліктері 215
17 Қазақстанда және Жамбыл обылысында қонақүй бизнес дамуын талдау 175
18 Қазақстан туризм дамуындағы көліктің маңызы 271
19 Ақтөбе облысындағы туризмнің дамуы 211
20 АҚМОЛА ОБЛЫСЫНДАҒЫ ДАМЫҒАН ТУРИЗМНІҢ ОРТАЛЫҚТАРЫ МЕН РЕКРЕАЦИАЛЫҚ РЕСУРСТАРЫ 190
21 «ЯССАУИ» ТУРФИРМАСЫНЫҢ МАРКЕТИНГТІК ҚЫЗМЕТІН ТАЛДАУ 177
22 «Оқушыларды туристік өлкетану іс-әрекеттері арқылы қазақстандық патриотизмге тәрбиелеу» 415
23 «Қазақстанның туристік ресурстарының әлеуеті және оларды ұтымды пайдалану мәселелері» 182
24 «Көкшетау–Бурабай аймағындағы курортты-рекреациялық шаруашылықтың дамуы». 178
25 «Туристік кәсіпорындардың маркетингтік жарнама негіздері» 147
26 ТУРИЗМ ЖӘНЕ ҚОНАҚ ҮЙ ИНДУСТРИЯСЫНЫҢ ТЕОРИЯЛЫҚ НЕГІЗДЕРІ 227
27 ҚАЗАҚСТАНДА ХАЛЫҚАРАЛЫҚ ҚОНАҚ ҮЙ ІСІНІҢ ДАМУ БОЛАШАҒЫ 286
28 ТУРИЗМ ЖӘНЕ ҚОНАҚ ҮЙ ИНДУСТРИЯСЫНЫҢ ТЕОРИЯЛЫҚ НЕГІЗДЕРІ 291
29 Iскерлiк туризм 313
30 Сарыағаш санаторийі 322
31 Туристік қызметтер нарығы, қалыптасуы 235
32 Экотуризм түсінігі, мәні және оның түрлері 235
33 Кластерлік жүйенің теория-әдістемелік негіздері 198
34 Қазақстан Республикасының туризм саласындағы маркетингті дамыту және жетілдірі жолдары 186
 
Кері байланыс