gototopgototop

.

Туризм

Тақырып бойынша сүзгі     Жолдар саны:  
Материал тақырыбы Хиттар
1 Жамбыл облысынының туристік- рекреациялық потенциалын геоэкологиялық талдау 134
2 Жамбыл облысының тарихи-археологиялық нысандарының туризм дамындағы рөлі 140
3 Диплом жұмысы туризм 181
4 Шығыс Қазақстан облысының туристік-экускурсиялық сипаттамалары 138
5 ШЫҒЫС ҚАЗАҚСТАН ОБЛЫСЫНЫҢ ТУРИСТІК- ЭКСКУРСИЯЛЫҚ МАҚСАТТАРДЫҢ КӨРНЕКТІЛІК ЖЕРЛЕРІНІҢ СИПАТТАМАЛАРЫ ЖӘНЕ ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ 167
6 ТЯНЬ-ШАНЬ ТАУЫНЫҢ ФИЗИКАЛЫҚ- ГЕОГРАФИЯЛЫҚ СИПАТЫ.САЯХАТ ЖОРЫҚТАРЫН ҰЙЫМДАСТЫРУ МЕН ЖОРЫҚТАРЫН ҰЙЫМДАСТЫРУ МЕН ӨТКІЗУ. 170
7 Туристік саяхат түрлері және оның адам өміріндегі маңызы 233
8 ТУРИСТІК РЕКРЕАЦИЯЛЫҚ РЕСУРСТАРЫ БАҒАЛАУ ӘДІСТЕРІ 209
9 Туристік кәсіпорындардың маркетингтік жарнама негіздері 186
10 Туристік жарыс бағдарламасы бойынша оқушылардың экологиялық танымдық-теориялық білімдерін көтеру 177
11 Туристік бизнестің отандық шетелдік тәжірибесіне салыстырмалы экономикалық талдау 174
12 ТУРИСТІК ӘРЕКЕТТІ БАСҚАРУ ЖҮЙЕСІН ЖЕТІЛДІРУ 143
13 Туризм - табиғатты тану 172
14 Қазақстандағы туризмнің проблемалары мен дамуы 179
15 ҚАЗАҚСТАНДАҒЫ ІШКІ ТУРИЗМ ДАМУЫНЫҢ МҮМКІНШІЛІКТЕРІ 167
16 Қазақстандағы ішкі туризм дамуының мүмкіншіліктері 207
17 Қазақстанда және Жамбыл обылысында қонақүй бизнес дамуын талдау 167
18 Қазақстан туризм дамуындағы көліктің маңызы 263
19 Ақтөбе облысындағы туризмнің дамуы 201
20 АҚМОЛА ОБЛЫСЫНДАҒЫ ДАМЫҒАН ТУРИЗМНІҢ ОРТАЛЫҚТАРЫ МЕН РЕКРЕАЦИАЛЫҚ РЕСУРСТАРЫ 185
21 «ЯССАУИ» ТУРФИРМАСЫНЫҢ МАРКЕТИНГТІК ҚЫЗМЕТІН ТАЛДАУ 170
22 «Оқушыларды туристік өлкетану іс-әрекеттері арқылы қазақстандық патриотизмге тәрбиелеу» 403
23 «Қазақстанның туристік ресурстарының әлеуеті және оларды ұтымды пайдалану мәселелері» 177
24 «Көкшетау–Бурабай аймағындағы курортты-рекреациялық шаруашылықтың дамуы». 174
25 «Туристік кәсіпорындардың маркетингтік жарнама негіздері» 141
26 ТУРИЗМ ЖӘНЕ ҚОНАҚ ҮЙ ИНДУСТРИЯСЫНЫҢ ТЕОРИЯЛЫҚ НЕГІЗДЕРІ 222
27 ҚАЗАҚСТАНДА ХАЛЫҚАРАЛЫҚ ҚОНАҚ ҮЙ ІСІНІҢ ДАМУ БОЛАШАҒЫ 283
28 ТУРИЗМ ЖӘНЕ ҚОНАҚ ҮЙ ИНДУСТРИЯСЫНЫҢ ТЕОРИЯЛЫҚ НЕГІЗДЕРІ 286
29 Iскерлiк туризм 307
30 Сарыағаш санаторийі 317
31 Туристік қызметтер нарығы, қалыптасуы 230
32 Экотуризм түсінігі, мәні және оның түрлері 229
33 Кластерлік жүйенің теория-әдістемелік негіздері 194
34 Қазақстан Республикасының туризм саласындағы маркетингті дамыту және жетілдірі жолдары 182
 
Кері байланыс