gototopgototop

.

Туризм

Тақырып бойынша сүзгі     Жолдар саны:  
Материал тақырыбы Хиттар
1 Жамбыл облысынының туристік- рекреациялық потенциалын геоэкологиялық талдау 126
2 Жамбыл облысының тарихи-археологиялық нысандарының туризм дамындағы рөлі 134
3 Диплом жұмысы туризм 171
4 Шығыс Қазақстан облысының туристік-экускурсиялық сипаттамалары 130
5 ШЫҒЫС ҚАЗАҚСТАН ОБЛЫСЫНЫҢ ТУРИСТІК- ЭКСКУРСИЯЛЫҚ МАҚСАТТАРДЫҢ КӨРНЕКТІЛІК ЖЕРЛЕРІНІҢ СИПАТТАМАЛАРЫ ЖӘНЕ ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ 158
6 ТЯНЬ-ШАНЬ ТАУЫНЫҢ ФИЗИКАЛЫҚ- ГЕОГРАФИЯЛЫҚ СИПАТЫ.САЯХАТ ЖОРЫҚТАРЫН ҰЙЫМДАСТЫРУ МЕН ЖОРЫҚТАРЫН ҰЙЫМДАСТЫРУ МЕН ӨТКІЗУ. 161
7 Туристік саяхат түрлері және оның адам өміріндегі маңызы 223
8 ТУРИСТІК РЕКРЕАЦИЯЛЫҚ РЕСУРСТАРЫ БАҒАЛАУ ӘДІСТЕРІ 203
9 Туристік кәсіпорындардың маркетингтік жарнама негіздері 178
10 Туристік жарыс бағдарламасы бойынша оқушылардың экологиялық танымдық-теориялық білімдерін көтеру 168
11 Туристік бизнестің отандық шетелдік тәжірибесіне салыстырмалы экономикалық талдау 166
12 ТУРИСТІК ӘРЕКЕТТІ БАСҚАРУ ЖҮЙЕСІН ЖЕТІЛДІРУ 133
13 Туризм - табиғатты тану 163
14 Қазақстандағы туризмнің проблемалары мен дамуы 174
15 ҚАЗАҚСТАНДАҒЫ ІШКІ ТУРИЗМ ДАМУЫНЫҢ МҮМКІНШІЛІКТЕРІ 159
16 Қазақстандағы ішкі туризм дамуының мүмкіншіліктері 198
17 Қазақстанда және Жамбыл обылысында қонақүй бизнес дамуын талдау 153
18 Қазақстан туризм дамуындағы көліктің маңызы 253
19 Ақтөбе облысындағы туризмнің дамуы 196
20 АҚМОЛА ОБЛЫСЫНДАҒЫ ДАМЫҒАН ТУРИЗМНІҢ ОРТАЛЫҚТАРЫ МЕН РЕКРЕАЦИАЛЫҚ РЕСУРСТАРЫ 177
21 «ЯССАУИ» ТУРФИРМАСЫНЫҢ МАРКЕТИНГТІК ҚЫЗМЕТІН ТАЛДАУ 164
22 «Оқушыларды туристік өлкетану іс-әрекеттері арқылы қазақстандық патриотизмге тәрбиелеу» 391
23 «Қазақстанның туристік ресурстарының әлеуеті және оларды ұтымды пайдалану мәселелері» 169
24 «Көкшетау–Бурабай аймағындағы курортты-рекреациялық шаруашылықтың дамуы». 165
25 «Туристік кәсіпорындардың маркетингтік жарнама негіздері» 133
26 ТУРИЗМ ЖӘНЕ ҚОНАҚ ҮЙ ИНДУСТРИЯСЫНЫҢ ТЕОРИЯЛЫҚ НЕГІЗДЕРІ 212
27 ҚАЗАҚСТАНДА ХАЛЫҚАРАЛЫҚ ҚОНАҚ ҮЙ ІСІНІҢ ДАМУ БОЛАШАҒЫ 274
28 ТУРИЗМ ЖӘНЕ ҚОНАҚ ҮЙ ИНДУСТРИЯСЫНЫҢ ТЕОРИЯЛЫҚ НЕГІЗДЕРІ 276
29 Iскерлiк туризм 298
30 Сарыағаш санаторийі 308
31 Туристік қызметтер нарығы, қалыптасуы 222
32 Экотуризм түсінігі, мәні және оның түрлері 223
33 Кластерлік жүйенің теория-әдістемелік негіздері 185
34 Қазақстан Республикасының туризм саласындағы маркетингті дамыту және жетілдірі жолдары 175
 
Кері байланыс